Svar på en läsarfråga..

Det var någon anonym som undrade om inte min mamma lever då jag "bara" skriver om min pappa här i bloggen.. jag tycker för det första att det var jävligt dumt av denna person att fråga något sånt, du borde fundera två gånger med din lilla hjärna nästa gång innan du skriver, för tänk nu om jag faktist inte haft min mamma, hur tror du att det hade varit för mig? men, det är väl klart att min mamma finns! och tur är väl det ♥ det är såhär att eftersom både jag och min pappa har fotografering som hobby, så är vi ofta ut på fotoutflykter tillsammans. och då jag inte är med pappa så är jag oftast med mamma eller någon annan i familjen och hittar på saker med dem. du, anonyma person.. hoppas du lärde dig något av detta nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte de var någon dum fråga egentligen. En lite nyfiken person kanske men iaf, tyckte de va dumt av dig att reagera så starkt på den frågan, den var ju iaf inte ställd på ett sånt vis så att man borde ta illa upp.

2011-12-30 @ 13:00:33
Postat av: Tofauti

Sv: tack så mycket! :)

2011-12-30 @ 13:48:54 / URL: http://tofauti.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: katten är sjukt söt! :)

2011-12-30 @ 15:54:56 / URL: http://beattriicee.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: