Vi hörs igen nästa år!

Eftersom ju ingen annan i bloggvärlden har gjort denhär listan här under så tänkte jag att jag kan ju göra en. nu stänger jag av datorn, så hörs vi igen nästa år, som ju är imorgon.. haha ;) ha en superrolig kväll allihopa, det ska jag ha! :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag förlovade mig, jobbade och fick lön två ggr/månad, badade i badtunna, renoverade lägenheten, flyttade till vasa, och fotade första gången i fotostudio! 

Har du några nyårslöften?
Jag ska hålla i mina pengar bättre och inte slösa lika mycket som 2011. och så ska jag träna/motionera mer!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej, men det är på g.

Vilka länder besökte du?
Jag och robb var ju till sverige i augustiii.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Att jag inte hade slösat så mycket pengar på onödiga saker.

Bästa minnet från 2011? 
Då jag och robb var en vecka i ruka ♥

Bästa köpet?
Nikons 18-105mm och Samsung wave II

Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler till lägenheten, hyran, mat varje vecka, och kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då robb kom ur militären, min ring på vänstra ringfingret, och att det snöat så mycket idag!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit helt glad. det som varit ledsamt var förstås att flytta hemifrån.

Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, robinson och gustavsson 3 trappor på söndagkvällarna..

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012? 
Att ha lite mindre fläsk som hänger över byxkanten.. haha! nej jag vet faktist inte.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Jag längtar efter att få se lillen som kommer till världen om några veckor. och så ser jag framemot att få se mitt fina gäng i skolan igen :) och så har jag massor med olika saker jag vill fotografera!

 


Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

tack så mycket! :))



haha jag vill ha sommar!!!

2011-12-31 @ 21:36:02 / URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: