Om mig

 
 
  
Välkomna till min fotoblogg! Linda heter jag och är en positiv 27 årig finlandssvensk tjej med ett stort intresse för fotografering, pyssel/diy projekt, hem & inredning, bakning och annat fint här i livet! bor i lilla Nykarleby tillsammans med min man Robert, vår dotter Isabelle och våra två underbara katter Piff & Puff! Är sedan tidigare utbildad restaurangkock (2010) och blev julen 2016 utexaminerad Socionom (YH) med barnträdgårdslärarbehörighet. Den 5e maj 2018 föddes vår dotter Isabelle ♥
 
Jag bloggar främst för att få skriva av mig och för att få dela med mig av mitt liv till andra samt för att själv kunna se tillbaka på vad jag gjort. Min blogg handlar mycket om vardagen, om mammalivet, hem och inredning, matlagning och fotografering såklart. Fotografering är något jag brinner för och som jag gärna vill dela med mig av. Våren 2016 blev vi bostadsägare till en parhuslägenhet på 100 kvadrat med 4 rum och kök i Nykarleby och våren 2017 fick vi flytta in i vårt nya hem ♥  Fråga om ni vill veta mera om mig!
 
 
Du kan läsa mer om min kamerautrustning här
Kontakta mig på email: [email protected]