Gosiga moln

Såhär gosiga var molnen häromkring i fredags :) jag tycker det ser så häftigt ut då det samlas många moln precis såhär! Tills imorgon har jag tidsinställt lite inlägg här eftersom jag knappast kommer hinna då. Först ska jag och pappa börja på med målandet av lägenheten i Vasa, sen då robb slutat jobbet så åker vi iväg och gymmar ♥

Så ni inte missar mina inlägg så kan ni följa mig på bloglovin! ni får absolut inte missa morgondagens video ♥ eller va? ni ska ha det så bra nu så hörs vi då jag har tid igen :) gonatt!


Kommentarer
Postat av: kela

Jag älskar bilder på moln :) Den understa gillade jag riktigt mycket!

2011-07-15 @ 11:58:23 / URL: http://xkela.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: