Inlägg utan bilder..

Onsdag är det idag och varmt har det varit! har solat ganska länge utan att bränna mig eftersom mamma köpt solkräm :) dock är jag nu vit efter att ha solat med förlovningsring ;) snyggt! kollat tv har jag också gjort, ätit glass och ikväll cyklat ca. 8km kanske? skönt. det är en sorts fri känsla att kunna cykla med shorts och topp nu, somrigt :)

Ingen kommer väl läsa mitt babbel iallafall,men hoppas alla haft en bra dag och njutit av värmen! imorgon tänkte jag kanske åka till storsand och sola där om det är lika varmt som idag? kanske jag vågar ta sommarens första dopp också? vi får se :) tar säkert lite bilder och kanske det blir en filmsnutt också? nu vet ni iallafall vad jag sysslat med idag och vad jag tänkt göra imorgon! vi hörs imorgon, ha det så bra ♥

Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Tack så jättemycket! =)

2011-06-08 @ 23:42:30 / URL: http://jenfotografi.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: