Konfirmander i munsala kyrka- fotografering

Steg glatt upp halv nio på lördagsmorgon (läs: kravlade mig sakta ur sängen).. gjorde mig i ordning inför småsyskonens konfirmation! kameran tog jag självklart med eftersom jag länge längtat efter att få fotografera just detta denna dag! några bra bilder fick jag nog faktist.. så del två av konfirmations-bilderna visar jag imorgon.

Nu hoppas jag verkligen att jag av er kommer få lite tips, positiva o negativa åsikter! ni porträttfotografer kan väl säkert ge lite bra tips nu inom detta tänkte jag! såå.. varsågoda, kommentarsfältet är där för att användas :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jättebra bilder! :)

2011-06-27 @ 20:18:42
Postat av: TIDSTJUVEN

Fina bilder! :D Och Munsala kyrka är ju så fin. Speciellt från utsidan. :) Stenkyrkor är verkligen speciella.

2011-06-27 @ 23:27:58 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: