Min midsommarhelg

Min midsommarhelg har varit riktit bra faktist. på fredagen for jag först till kovjoki och hämta robb :) sen tog vi det mest lungt och fundera över vad vi skulle göra på kvällen, eftersom det regna så mycket hela eftermiddagen tänkte vi att kanske man får så lov att stanna hemma? men sen mot en fem tiden kom solen fram och det blev varmt! såå..

På midsommar-kvällen..
Vi åt god mat, som bestod av fetaostsallad, lövbiff med nypotatis o aromsmör, sen var det meningen att det skulle bli en jordgubbstårta till efterrätt.. men den åt vi upp före på dagen. sen fixa vi oss och pappa körde oss några kilometer in i byn till storsand där vi spendera hela kvällen med våra vänner! riktit kul hade jag :)

Bilden här under fotade jag ganska tidigt på kvällen då vi satt på stranden och inväntade våra kamrater :) gillar bilden själv väldigt mycket, så jag får ju hoppas ni gör det också? den är ju faktist tagen med min lilla kompaktkamera som jag hade med mig. nåjaa, jag kan säga att berättelsen om min midsommarhelg fortsätter sen... håll utkik!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: