Waterdrops

Är lika trött som vädret är tröttsamt nu ! det är mulet, kallt och blåser! hela förra veckan var det ju +30, sol.. härlit!
jag hoppas verkligen att det inte ska vara mulet såå länge. grrrr, jag jobbar hellre ute i +30 än i detta! dock är jag på inomhus jobb nu, alltså back in kitchen, vid hvc! ska vara där i tre veckor nu, inte varje dag men ja.. € € !!

Här är tre bilder jag fotade i helgen. vattendroppar! för att ta såna bilder som de här under behöver man
en kamera, en fontän, helst ett macroobjektiv. kort slutartid är också viktigt för att få med dropparna! då visste ni det, kanske någon kommer prova själv :) nu ska jag fortsätta redigera bilder så hörs vi senare..


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: