Bilder på mitt nya rum..

För ett tag sen så bytte ju jag rum med lillasyster eftersom hon endå skulle ha mitt då jag far till vasa i höst! här är nu två halvbra bilder på rummet, men bara så ni skulle få se. bättre sent än aldrig iallafall. well well.. idag har jag jobbat från 7 till 14:40, efteråt har jag bara latat mig! snart börjar familjen annorlunda, sen ska jag se på top model.

Resten av veckan är jag ledig, förhoppningsvis! det betyder då inte att jag kommer vara utan att göra :) jag har massor jag har tänkt ta tag i nu! imorgon kl 10 ska jag till frissan, jag måste nångång snart fara på eftergranskning med min bil som inte gick igenom besiktningen, sen så ska jag försöka ta lite nya bilder också då jag är ledig! Nu ska jag kila iväg till tv:n, vi hörs imorgon! gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny - FOTO

blev ju riktigt bra detdär :)) (rummet)

2011-03-07 @ 21:29:23 / URL: http://narstre.blogg.se/
Postat av: Lisa - foto

mysigt det blev!!

2011-03-08 @ 19:49:33 / URL: http://lisahofc.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: