Ett självporträtt i färg och svartvitt..

Självporträttet klickade jag till idag då jag kom hem o. redigerade det nyss! så nu undrar jag som vanligt av er: färg eller svartvitt? det är nästan så jag gillar det svartvita bättre men ändå inte? vet inte.. så säg vad ni tycker :) annars så är jag alldeles slut nu efter allt bakas osv. har gjort cupcakes och två smörgåstårtor! oj vad mycket gott som ska ätas imorgon! tills imorgon gör jag lite tidsinställda inlägg för att jag knappast kommer hinna uppdatera då. vi har ingen aning om hur många som kommer hit eller om någon kommer alls? nåja, vi hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: A N N A

Sv;

Ja, längtar tills den kommer! :D

2011-03-22 @ 20:55:31 / URL: http://ulrikaanna.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: