Waking up beside you is more lovley than any dream!

Ska snart på jobb (14:00-18:00) men tänkte slänga upp ett kort inlägg först! igår så fyllde min pappa 50 år, så vi hade lite kalasgott här då. min fästman var gullig och sov här med mig inatt också, läs rubriken så förstår ni ♥ han kommer hit igen imorgon! i helgen blir det kanske porträttfotografering om jag får med min syster! vore kul att ta bild på någon annan än mig själv för en gångs skull, för jag vet att det blir tråkigt med egobilder för ofta! sen då det blir lite mer vårväder så ska jag

- fotografera ny headerbild och andra bilder till nya bloggdesignen..
- göra en vårdesign, med nya färger. tråkigt med samma design hela tiden!

Jag ser framemot att förnya designen så den blir mer vårvänlig! Vi hörs då jag kommer hem, ha det så bra tills dess..

Kommentarer
Postat av: Jenny - FOTO

tack för de snälla kommentarerna :)))



hoppas du får med syrran på porträttfotograferingen! spännande att se! (:

2011-03-24 @ 14:58:41 / URL: http://narstre.blogg.se/
Postat av: fotograf ottilia lindell

Svar. Jooo, fast jag hörde att alla skådisar var uppbokade med annat nu framför? Fast jag vet inte, kan hända att det blir med Solsidan snart igen, vore ju inte helt fel! :DD

2011-03-24 @ 19:36:06 / URL: http://lindellottilia.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: