Nu är vi glada!

Idag tänkte jag börja med att ta upp en "svar på tal" här! lite pinsamt att hon/han var anonym så jag måste skriva här men (du kan ju skriva ditt namn nästa gång, tack! det är lättast för både mig och dig).. om jag är trött på att köra till och från vasa redan, alltså? för att nu göra detta så enkelt som möjligt så du förstår så skriver jag detta i punkter (runda bollar)

• Vi har alltså inte flyttat till vasa ännu och kommer inte göra det förrän i mitten av augusti
• Detta betyder alltså att eftersom vi ska köra fram och tillbaks nu på samma dag så är det tröttsamt!
• Då vi bor i vasa kör vi ju inte fram och tillbaks, då är vi ju där längre förståss och då är det bara skönt att köra hem sen!
• Sen har jag inte alls skrivit att jag är trött på själva riks8an.. den är riktit trevlig ;) haha..
___________________________________________________________________________________________________

Och sen, igårkväll var ju jag och älskling till Vasa och titta på en lägenhet och den är nu vår! den var alldeles perfekt :) så nu är allt en stor lättnad då man inte behöver iväg och titta på fler! jag längtar jättemycket efter att få börja inreda, kanske måla lite först och sånt.. ska bli riktit kul :D

Idag steg jag upp lite före 6 och åkte iväg på jobb. sen har vi bara varit utomhus hela dagen. senare blir det bastu, mys o film! här har ni också två bilder från i torsdags.. ja, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vann e lägenheten? :)

2011-05-07 @ 18:26:55 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv; Va kul! När flyttar ni in? :)

2011-05-07 @ 20:26:25 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: katja

he blir inflyttningsfest i augusti tå? ;)

men kul att ni hitta iaf, sku väl själv bööv sök naa åt me, men he ju så bra ti leva på mamm å papp :D

2011-05-10 @ 14:41:06
Postat av: Linda Sjölund (foto)

Katja: ja he blir e väl :) na litet ejtt iallafall :)

2011-05-10 @ 16:04:24 / URL: http://lindasjolund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: