En till stjärnhimmelbild, och dagens planer!

Jag hittade nyss en bild som jag inte har visat från när jag var ute och fotade stjärnhimmeln i kovjoki. bilden hade absolut inte varit lika häftig om inte molnen hade varit där. jag älskar att fota landskap då molnen är häftiga! jag har faktist ihelgen tänkt satsa på lite landskapsfotografering och har lite häftiga idéer om vad jag ska fota. spännande ;)

Idag efter skolan tänkte jag gå en sväng på stan. jag behöver höstskor! för tillfället vandrar jag omkring i mina vårskor och det börjar bli
en anging kallt. och det var faktist mamma som tyckte att jag skulle köpa nya skor så okej då! ;) jag är också i stort behov av lite tröjor och sånt.. så ni får se sen vad jag kommer hem med för nåt. men men, vi hörs senare då :)


Kommentarer
Postat av: Emma och Vera

fin blogg , följas via bloglovin ? :)

2011-11-02 @ 16:22:57 / URL: http://cameratwinz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: