Studiofotografering med Sara #8

Det var ett tag sen jag visade mer bilder på Sara nu så idag tänkte jag att jag gör det. igårkväll så var vi ju annars ut hela gänget. vi var till hullupullo här i vasa, (obs: det är mycket bättre där än på ollis!!) och det var riktit skoj :) och idag var vi på knäppisarnas fotoutställning i smedsby. inspiration! på tal om foto, så hade jag tänkt passa på och fota en massa macrobilder ihelgen, så jag hoppas på snö och bra väder! nu ikväll så har vi "halv åtta hos mig" vid majas, det ska bli spännande att se vad hon tillreder! nu tycker jag nog att jag har färdigt babblat för en stund så.. vi hörs senare :) och.. vad tycks om bilderna?

Kommentarer
Postat av: Sara

Psst, du får gärna länk ti me o tå du lägger upp bilder på me :)

2011-11-18 @ 08:39:12 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: