Söndagsfunderingar..

Satt och lekte lite med mitt ena öga i photoshop igårkväll, bara för skojs skull. det kanske finns någon läsare där ute som faktist undrar hur mina ögon ser ut? vilka krusiduller som finns runtom iris, vilken färg mina ögon har och kanske även hur jag skulle se ut med andra ögonfärger? om ni är nyfikna på det så ska ni ta en titt på bilderna! på den första bilden ser ni min riktiga ögonfärg.

Såhär ser jag ut i mörkblåa ögon, eller varför inte rosa-lila ögon?

Hade jag passat i gröna ögon? eller kanske i gul-bruna?

Om jag hade varit en vampyr med röda ögon skulle det ha sett ut såhär. här får ni också en till blick på min riktiga ögonfärg

Hur cool vore det inte med helsvarta ögon? just det, jättecoolt! eller kanske helvita? hehe

Kommentarer
Postat av: Sanna(:

Jättefin blogg o. fina bilder! :D

2011-11-27 @ 16:13:39 / URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: