Idag blir det mer bildredigering..

Dagens planer efter skolan är att försöka få en ganska stor del av bilderna på Sara redigerade. jag har över hundra bilden att gå igenom ännu, så jag är långt ifrån färdig! iallfall så kommer Sara till mitt ikväll för att hämta de bilder som är klara :)

För tillfället sitter jag i skolan och har "projekttimme", och mellan varven tittar jag ut genom fönstret och ser en tjock dimma som täcker hela Vasa. det är jättefint! dessutom så är det riktit kallt idag också, så kanske det kommer lite snö snart? :D det vill vi ha nu! nu ska jag fortsätta redigera lite andra bilder, men vi hörs senare ikväll :) ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Så lite så! :)

2011-11-09 @ 13:14:56 / URL: http://feliciavendela.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: