Det har varit en låång dag. dethär är min tisdag i ett nötskal

Tisdagarna i skolan är tyvärr alltid långa. jag kommer hem lite före kl 6 och då ska maten snabbt funderas ut och tillredas och efter maten ikväll for vi in till stan för att handla lite nödvändigheter. sen skulle man helst bara ha lust att gå och lägga sig, men då ropar renkläderna att de torkat klart och vill in i klädskrubben. nu ska jag se på idol och äta godis, samt sitta och höra på hur robb fräser åt sin matteläxa. sen smörjer jag in mitt vänstra lår (som jag sträckt idag) med icepower och lägger mig ner i sängen med en korsordstidning som jag senare somnar i. godnatt på er :) vi hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Ni kan båda få göra den här shooten :)

Men innan vi kan göra e så måst ja jo ha na löshår, annus blir int e som ja tänkt. Ja ska beställ na clip-on löshår snart, så efter he kan vi ta hande fotograferingen! :)

2011-09-28 @ 12:21:49 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Sara

Vejt to förresten ho man lagar kopieringsskydd på bloggen?

2011-09-28 @ 12:25:34 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: