En vacker lördag!

Vid klippan hade vi det riktit skoj faktist! hinderbanor, badade bastu och tog ett dopp i havet, sen satt vi länge vid painot och sjöng. spelade twister flera gånger. ja, skoj helt enkelt! igår på eftermiddagen var jag till jakobstad
med mamma och pappa, jag fick bl.a en vind- och regntät dräkt som jag varit i stort behov av! fin är den också :)

Idag var jag och fotade lite examenbilder med Jennifer, som nog blev riktit bra till slut. först var jag verkligen ovan
och lite stel. så är jag alltid när det gäller portätt. jag har också två andra portättfotograferingar som jag längtar efter
att få göra snart. bara jag hittar inspiration ska nog det också bli bra.

Det är riktit fint väder här i kovjoki idag, så nu ska jag ut och fota lite höstbilder. vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: ♥ W I L M A ♥

coola bilder, cool blogg! <3

2011-09-17 @ 15:34:07 / URL: http://wilmachelsea.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: