Färg och svartvitt

Ska riktit snart gå och lägga mig nu. först vill jag bara visa denhär bilden som jag nyss redigerat. en fin naturbild tycker jag iallafall. nu vill jag höra om ni tycker den i färg eller svartvit är bättre?

Efter skolan imorgon (8.30-10.30) så oackar jag väskan, väntar på att robb slutar skolan och sen kör vi ivög norrut, hem hem! först till monäs en stund - jakobstad på lite ärenden - kovjoki. synd bara att helgerna är så korta. jag vill ju så gärna vara hemma i monäs länge, men jag vill ju också vara i kovjoki. nåja, iallafall så hörs vi imorgon. gonatt ♥

Nikon D90 / Nikkor 35mm 1,8 & närlins +4 / redigering i camera raw och photoshop elements

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gillar den i svartvitt... :)

2011-09-02 @ 01:25:39 / URL: http://asamedenprick.blogg.se/
Postat av: Janina

dom e fina båda två, men om ja måste välja.. den svartvita! :)

2011-09-02 @ 15:38:02

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: