Min tisdag!

Hejsan! (påsant, finns det inget bättre ord att börja ett inlägg med?) dethär inlägget kommer bli bildlöst, men så får det vara denna gång. idag for jag hem tidigare från skolan. vilade en stund då jag kom hem men sen hörni har jag fått gjort en hel del viktigt : jag har tvättat kläder o hängt upp kläder, skrivit arg-lapp till tvättstugan, fixat med albumet för förlovningsbilderna, jag har skrapat och sandpapprat balkongdörren som jag ska måla nästa vecka, jag har fixat annat på balkongen, städat i städskåpet.. och för tillfället puttrar köttsåsen i köket också, blir färdigt passligt tills robb kommer hem halv 7. resten av kvällen ska jag bara vara hemma och ta det lungt, se på tv och mysa med min kar ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: