Skriver av mig lite

Hej på er! efter två vinster idag blev det skinkpaj och våfflor hemma i monäs före vi fortsatte vidare mot Vasa igen. här i Vasa har snön yrt hela kvällen, jättemysigt. eller inte.. nu vill vi ju ha vår, inte mera snö. eller hur? iallafall, jag har nyss tittat på en film och nu sitter jag och nördar framför datorn. ska alldeles snart gå och sova så jag orkar upp imorgon. det blir en kort skolvecka denhär veckan eftersom det ju är påsk :) men det blir ändå en vecka med en massa "program" vet jag. så är det nästan alltid fast man får ledigt?

Sen hade jag tänkt skriva av mig.. lite grann.. och jag hoppas verkligen att det inte bara är jag som reagerat på detta idag. det är ju som sagt första april och det är massor med "kvinnliga" bloggare som skämtat om att de blivit gravida. före man går och kläcker ur sig såna skämt borde man väl tänka efter lite först? eller har jag fel? tänk de kvinnor som inte alls kan bli gravida.. är det bara jag eller tycker någon annan så också? mer skriver jag inte. man blir ju helt enkelt bara irriterad. godnatt alla fina

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Japp, visst va di fin :) Å tur att vi all har olika smak, fö ja älskar nr. 2! :)

2012-04-02 @ 13:58:27 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: