Tiden går fort när man har roligt


Hej! denhär veckan har gått alldeles för snabbt tycker jag? det var ju just helg och nu blir det helg igen.. men, tiden går väl fort då man har roligt brukar man ju säga! orkar inte dra någon lång historia om min dag så det får bli såhär: skolan, prov, stickat sockor, jobbat i ps, hem, rensat ur garderoben sånt jag inte använder och ska ta hem istället, gjort o ätit mat.. och nu för tillfället sitter jag bara här och nördar, och gosar med piff och puff såklart :) bilderna ovan är från idag när vi gosade i sängen.. sötnosar ♥ påtal om hjärtan och sånt så är det min och robbs 5år & 9månaders-dag idag också :) nu ska jag bara ta det lungt, se på tv och läsa bloggar.. vi hörs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: