En varm och skön dag!


Hej! det har varit en fin och varm dag idag. äntligen lite mer vårväder :) då jag kom hem satte jag mig i soffan en stund och funderade med katterna (bild 4.) puff kommer alltid springandes och vill gosa då man kommer hem ♥ sen satt jag också på balkongen en stund.. som vanligt efter skolan på måndagar då robb också kommit hem åkte vi och veckohandlade, cyklandes denna gång! sen laga & åt vi mat, sen har vi suttit och nördat vid varsin dator. för tillfället sitter jag och skriver detta inlägg, sen kommer det även upp filmtips som jag ska pyssla ihop efter detta. min kar slappar i soffan framför tv, och när han inte gör det sitter han bredvid mig och pratar ropar fula ord till sina läxor/prov och rycker sig i håret av ilska på samma gång, kastar alla papper upp i luften, river sönder.. hehe, listan kan göras låång! tur för honom att han får sommarlov på fredag.. denhär texten blev nog en enda stor röra, men vet ni.. jag är trött och tänker inte så mycket på hur jag skriver just nu!

Jag har också förnyat lite i designen, vet inte om ni lagt märke till det men sidomenyn är numera indelad i boxar.. bilderna i headern är bytta.. såfort jag får tid tänkte jag ta lite självporträtt som också ska in i headern. hoppas ni gillar det! vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: lilli

Tack så mkt för kommentaren och jo

har lite samma tankar själv ,men skulle helst av

allt blanda båda bilderna..skulle bli lättare å välja då ;)

2012-04-24 @ 19:42:07 / URL: http://lillihh.blogg.se/
Postat av: Naemi Rosander photography

sv; tack så mycket :)

2012-04-24 @ 19:57:51 / URL: http://naemirosander.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: