Vackra Scilla

Godmorgon :) det är en fin och varm dag här i Vasa idag! det är valborgsmässoafton och jag sitter föt tillfället i skolan och har lektion. idag efter skolan ska jag åka och veckohandla, och sen har jag ett litet projekt på gång.. hmm, hemlis ;) men men, här har ni lite blombilder från igår, scilla och någon annan sorts blomma som jag inte vet vad den heter :) scillan påminner lite om blåsippan tycker jag, och just den efterlyser jag för fotografering för tillfället också.. förr har jag fått syn på den i brändö så jag måste nog ta och traska över dit någon dag :) jaja, vi hörs sen..

Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO

Sv: Tack ska du ha! :D



fina bilder! :)

2012-05-02 @ 11:59:39 / URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: