Vårkänslor ♥

Idag har jag såå vårkänslor. solen skiner, vattnet bara stiger i ån här i kovjoki och dessutom lovas det åska tills idag. hur mysigt låter inte det? så ska det också vara flera plusgrader nu de närmaste dagarna :) då kan man ju börja sitta på balkongen lite mer också :) igårkväll var vi ju på bio och såg battleship, den var superduuuuperbra verkligen! jag tror jag skulle kunna se den huur många gånger som helst :) den ver verkligen spännande! ni måste gå och se den :) efter filmen körde vi runt lite i stan och sen klampade vi in på netti där de andra befann sig. kul kväll :)

Idag skiner solen, som sagt.. jag är därför på väldigt bra humör idag! snart ska vi börja söka oss till monäs för att hämta katterna och sen så småningom brumma iväg till vasa igen. jag måste befinna mig vid skolan kl 4 idag. skola, söndag? ja vet ni om jag hade fått bestämma själv skulle det ha funnits tuusen andra saker jag hade velat göra idag :) men såhär är det ibland. vi hörs ikväll igen. ha en fin dag allihopa :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: