Men va i hela friden har hon hållit på med då?

.. det är faktist en väldigt bra fråga. varför har hon inte alls uppdaterat, har hon kanske dött eller åkt nånstans långt bort på nån resa? vad det än är hon har gjort så vill ni absolut veta och det ska jag berätta nu.. tjejen här har bl.a varit nån sväng till vasa för att före dit saker, hon har varit på shopping, varit på villan, fotat såpbubblor, hon har varit och lyft stockar.. tunga stockar.. stora stockar (obs!!) och plågat sig själv i två dagar, blånat ner hela vaden (nu ser det ännu värre ut) och i tisdags på kvällen tog hon piff & puff och for till vasa för att börja skolan på onsdagen, min kar har varit hit och monterat vår tvättmaskin (som piff tyckte var väääldigt intressant) och skruvat upp en hylla.. och så har hon tillbringat kvällarna tillsammans med Minna. DET har jag gjort! här har ni ett såntdär otroligt vackert collage som jag brukar ge. wohooo!!

nu ska jag måla balkongdörren.. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken söt bild på katten som tittar in i tvättmaskinen! katter är allt bra konstiga ibland. min katt brukar hoppa upp på toastolen och sträcka sig mot vattenkranen i handfatet som läcker, där brukar han få för sig att dricka..

2012-09-09 @ 19:10:59 / URL: http://emelierut.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: