Glad lillajul ♥

Det snöar stora snöflingor utanför mitt fönster och det har varit ännu en bra dag. jag steg upp ganska tidigt och hela förmiddagen befann jag mig isolerad i pappas kontor för att skriva hemtent, och det gick bra! nu har jag inga uppgifter att fundera på under heela inkommande vecka, såå skönt. jag ska slappa hela veckan, dessutom kommer vi åka hem redan på onsdagkväll efter som vi har självständighetsledigt den 6 och 7 :) hur härligt är inte det? Ikväll har vi varit en sväng till Nykarleby för att hälsa på Jennifer, Johan och Vincent. lillkillen som haft endast i backen då det gällt krypandet, har hittat ettan och kryper nu fram överallt :) sötnos! nu ska jag snart börja gå och lägga mig! hoppas alla haft en fin lillajul! vi hörs då vi hörs, godnatt :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: