JULLOV

ÄNTLIGEN! nu har jag jullov, ska bli så skönt att åka hem senare ikväll och tillbringa lite tid med familjen :)
Anatomitenten gick bättre än förväntat, och jag är nöjd sålänge jag blir godkänd..
Senare på förmiddagen har det varit julklappsshopping på shemat som jag nu har paketerat in tillsammans med Piff & Puff ;)
Förståss så hitta jag ett par suuperbekväma jeans till mig själv idag också, mössa och vantar och en stor ljushållare-sak..
Nu ska jag göra mig i ordning och sen blir det julfest på EFÖ! ska bli kuul. sen åker jag HEM! vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Hödu! Ja kom på en sak! Hande bildin som du hadd mé på na utställning har ja int fått na än ;) Finns an i behåll ännu? Isåfall sku ja gärna ta an :D

Svar: jo han finns ja ha bara glömd bort e, men ja ska ta me an ti vasa så får du an :)
Linda Sjölund-Åström

2012-12-21 @ 10:39:54 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: