Min jul ♥

Julen är över och som vanligt har den varit rätt så lugn. jag har haft allt annat än bloggen för mig, men knappast är jag för saknad.. julafton började med ett besök till gravgården, kolla kalle ankas jul samt ensam hemma, robb kom till oss och vi åt julmat, öppnade presenter och åt choklad. senare på kvällen for jag och robb till nykarleby med julklappar åt vincent, som firade sin första jul iår :) på tisdagen bjöd robbs fammo på julmat i kovjoki så då befann jag mig där. fina julklappar fick jag också, har inte hunnit fota dom ännu men det behövs kanske inte?.. i mina paket fanns iallafall nya otroligt bra hörlurar, godis, köksredskap, vattenkokare, pengar, fint halsband, sockor, ljuslyktor, shampoo & balsam och såna saker, ny kameraväska (ryggsäck), ett monopod (enbensstativ), pyjamas och sånt smått och gott :) tack för alla fina julklappar!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: