Snart är det jullov!

Ny vecka med nya möjligheter. snart är det jullov också, vilket verkligen behövs nu! igår var det söndag och vi var och veckohandlade och så råka lite smått och gott komma med från plantagen också, heheh. till kvällsmat ordna jag julmiddag.. och på kvällen hade vi sista julshowen, och efteråt plocka vi ner allt. idag var vi på ledarskapsseminarie från 9 till halv 3. sen var jag och robb till djurcenter här i stan och inskaffa nya leksaksmöss åt katterna, eftersom alla är typ uppätna?.. och en sovlyamyskorg-någonting :) sen har jag läst på anatomitent resten av dagen, och ätit en julstjärna. det var väl allt för idag.. nu går jag och lägger mig, resten av min vecka finns här under. godnatt!
 
tisdag: ledarskapsseminarie 8:30-14:30, läsa på tent, på julmiddag till strampen för att fira mamma som fyller år! grattis ♥
onsdag: ledarskapsseminarie 8:30-14:30, läsa på tent, packa!
torsdag: anatomitent 9:15-11:45, jullovjulklappsshopping, julfest på efö, åka hem

Kommentarer
Postat av: claudia

så mysigt och vilken söt katt:P

Svar: ja, och det är två kattER :)
Linda Sjölund-Åström

2012-12-21 @ 22:58:11 / URL: http://claudiamilena.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: