Dagens fotoutflykt

Hej efterlängtade fredag! idag åkte några av oss från klassen ut på ett litet fotoäventyr till voitby, typ tillomed min hemby monäs har mer trafik. inga bilar så långt ögat kunde nå, förutom vi då. det var nästan som om man kom till världens ände eller nåt, vilket man brukar säga om monäs också men. haha! påsant, helt "bakom takana"! men men, vi var till en älv där och fotade lite. superfint ställe tyckte jag :)

Nu är jag hemma. väntar på att robb ska sluta skolan så vi kan åka iväg norrut och hem till monäs :) sköönt! meen, först måste jag packa väskan vilket jag ska göra nuuu. vi hörs senare idag! ha en fortsatt trevlig dag allihopa.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: