Min måndag.

Hej :) Det har varit en solig och skön måndag. som vanligt tänkte jag inte orka mig upp ur sängen meeen, till skolan kom jag mig iallafall. efter skolan cyklade jag hem och så for jag och handla med robb. förutom mat så köpte jag två stycken gerberor (?) som nu sitter perfekt på fönsterbrädan i köket! resten av kvällen har vi tittat på tv och busat med piff & puff ♥ gubben i tv:n på sista bilden var så ful så jag blurrade honom, hehe. ännu ikväll ska jag gå igenom några bilder, plocka i väskan tills imorgon och sen går jag och lägger mig såå godnatt 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! har just gjort en ny blogg, kika gärna in och hoppas du börjar läsa denna istället :)



/ macrofotoo.blogg.se (min förra)

btw, lägger till dej på bloglovin nu,

kram

2012-02-21 @ 17:15:23 / URL: http://photodiaryy.blogg.se/
Postat av: malin

sööta katter :)

2012-02-24 @ 19:33:18 / URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: