Soliga tisdag ♥

Hej soliga tisdag! det har varit en bra dag idag, som vanligt.. i skolan har vi bl.a jobbat med en affish, suttit och pratat om lustiga saker och så har vi dansat zumba, det var superkul, fast man inte riktit hänger med alltid ;) tänkte att jag skulle börja köra med ett zumbapass i veckan tillsammans med minna och maja nu med start nästa tisdag! det ser jag framemot! lite mer träning! :)

Jag kom hem för en stund sen och ska börja göra mat såfort jag skrivit färdigt. sen ska jag fixa lite mer kickboxar-bilder så jag får dem klart och sen ikväll halv 8 blir det filmkväll tillsammans med gänget :) kameran får också följa med tänkte jag ^^ nåja, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Hej. Jag har faktiskt ingen aning, har nämligen inte gjort någonting :S.

2012-02-08 @ 14:24:48 / URL: http://stylebyellen.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: