Min fredag!

Hej hej! har egentligen inget att komma med idag men tänkte ändå informera om hur min fredag har varit. vaknade och var supertrött, robb fick nästan dra mig ur sängen. cyklade iväg till skolan med Maja, där vi satt och jobbade med bilder också sånt. slutade egentligen halv 11 men istället var vi i musikstudion en stund för att spela in våra stämmor. skoj! sen cykla jag hem, packade väskorna, hoppade i bilen med katterna och robb, körde iväg till monäs för att lämna katterna där med deras bästisar och sen körde vi vidare mot kovjoki där jag befinner mig nu! har suttit och redigerat lite bilder, och nu ska jag sätta kickboxarbilderna på cd-skiva!

Resten av kvällen ska vi bara ta det lungt. titta på tv och jag har redan planerat att gå och lägga mig tidigt fast jag sov två timmar ikväll ^^ men men.. här under ser ni min dator i skolan, wohoo. vi hörs senare fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: E R I X O N Z - photo(shop)

hehe, tror bestämt du sitter på platsen där en annan Linda satt förra året :D



sv; åhmen tack så mkt du :')

2012-02-18 @ 11:24:45 / URL: http://erixonz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: