Fyra bilder fotat av pappa.

Hej! jag gissar att dethär inlägget kommer bli alldeles upponer eftersom jag är såå trött efter denhär dagen att jag skulle kunna somna precis nu! tänkte ändå försöka skriva några rader. det har egentligen inte varit en sån tung dag i skolan idag, jag redigerade bilder hela förmiddagen, och efter maten for jag och maja ut på en liten fotorunda. det har varit så fint väder idag, solen har skinit och rimfrosten har glittrat och så.. ja ni vet! sen då vi hade körsång hade jag mycket hellre varit ut och fotat, för det var så fin solnedgång :) nåja, nu sitter jag och grejar med lite bilder och inte så mycket annat. nåja, avslutar inlägget med fyra bilder som min pappa har fotat! norrskensbilden är ju faktist från igår! hoppas ni gillar bilderna :) hörs om en stund ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: