Ikväll har jag syndat :(


Det har inte blivit så värst häftig uppdatering här ikväll, vilket jag skyller på att jag inte har några häftiga bilder att visa. jag kan iallafall berätta för er att jag har syndat ikväll och ätit en fastlagsbulle :/ jag som sa att nu under det nya året ska det bli stopp med allt bulla- ätande, jåå pyttsan! lycka till med det, haha. dessutom ska jag träffa fina Maria (ni vet nog alla vem tidstjuven är) imorgon på ett café här i stan, så då lär det nog hoppa in ett par bakelser i munnen också.. ojojoj! inte är det lätt att vara bullasnål.

Ikväll har jag annars bara slappat framför datorn (då internet har fungerat) och tv:n! och nu börjar jag faktist fundera på att gå och lägga mig, ögonen hålls inte upp länge till. ni kaann ju ta och hoppas på lite bilder tills imorgon iallafall, lite annat än dessa vackra mästerverk jag hade att bjuda på nu. hehe.. men men, sov gott nu så hörs vi igen imorgon! godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo dom e no duktiga ibland lite väl duktiga så man får ta till sambon för att komma fram till vad dom gjort ;) bild finns no på bloggen men du måst blada bakåt kanske 3-4 sidor så sir du no me :) e int rikti aktiv me ti lägg upp ny bilder ;)

2012-01-23 @ 20:57:41 / URL: http://lillabagaren.blogspot.com/
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

sv; Jag syftade på att han skulle stannat efteråt såklart. För att se hur det gick. Så gör man. Så det är ju smitning från olycka det där. Synd man inte tänkte på reg-nr.. :/

2012-01-23 @ 21:15:55 / URL: http://lindapauline.se
Postat av: Anonym

ja tänk va världen e liten ;) vi har bf 10.2 men ja gissar på 15.2 elle seinari men he e ti vänt å si :)

2012-01-24 @ 07:49:22 / URL: http://lillabagaren.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: