Istället för att sova..

Hej hopp mitt i natten! borde gå och sova NU, bums, strax! men varför ska det finnas saker som är mycket mer nödvändigt än just sova just nu? man kan ju alltid tex. sitta och snoka bland olika bloggar, spela lustiga spel på datorn, hoppa omkring i soffan, gå och öppna kylskåpet för att spana in allt mumsigt man har där, fnissa då det är robbs tur att tömma katternas skithus, hoppas på att cykelvägen är plogad tills imorgon och fundera över precis allting annat förutom att gå och sova.. men nu mina vänner har jag inget mer att fundera på, så då går jag och lägger mig! vi hörs imorgon då vi kommit till kovjoki, ha det bra tills dess! godnatt :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: