Den 12 Januari ♥


Den 12 Januari har vi idag och det är en mycket speciell dag på flera sätt. jag hade hellre varit någon annanstans än i skolan just idag men såhär är det nu! jag vill börja med ett stort GRATTIS till mina småsyskon Thomas och Therese som fyller 16 år idag! hoppas ni får en fin dag! för exakt ett år sen var jag och robb i ruka, jag fick frukost på sängen, jag anade ingenting faktist.. tills han gick ner på knä vid sängkanten. minns det som igår ♥ så idag har vi alltså varit tillsammans i fem och ett halvt år, och förlovade i ett år :) så grattis till oss! vi hade tänkt fara till tropiclandia ikväll men så läser jag på deras hemsida att de har stängt :( så vi får hitta på något annat istället. inte behöver man göra något speciellt, huvudsaken är väl att vi får vara tillsammans idag ♥ Robb, jag älskar dig! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: