En trevlig kväll :)

Hej på er! det har varit en väldigt slapp dag idag i skolan. skönt! så borde det vara lite oftare, hehe ^^ iallafall, efter skolan cyklade jag hem och böt tröja, vilade en stund och gick sen in till stan för att träffa Maria, vilket var mycket trevligt :) vi satt vid café de paris med varsin cheesecake och pratade om nästan precis allt, som om vi hade träffats hur många gånger som helst, vilket inte stämmer eftersom dethär var första gången :) som sagt, trevligt! då jag kom hem var det nog soffan som var bäst, och förståss robb som gjorde mat till mig :) ♥

Nu sitter jag typ fastklistrad på spaceweather.com för att försöka hålla koll på norrskenet som sägs vara/ska vara starkt ikväll. späännandee! dock vet jag inte hur bra det syns här i vasa? jag skulle bara inte orka fara ut mer idag, men vi får se! mittiallt. nu inväntar jag Maja som ska komma hit en sväng, sen tänkte jag hoppa i badkaret och resten av kvällen nörda framför datorn. eller nåt. avslutar inlägget med en bild på den mumsiga cheesecaken.vi hörs igen om en stund!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: