En körsbärsblomma..

.. som egentligen inte alls har något med inlägget att göra, men just nu orkar jag inte bry mig om det. nu är det fredag, helg, och jag har ledigt nu en månad framåt vilket känns väldigt skönt! jag ska bara ta det lungt (nästan) hehe.. sola, bada, umgås, en sväng till ikea kanske.. osv!

Ikväll då, har Vincent och gänget varit hit :) just nu funderar jag över om jag ska gå och sova eller inte. är trött, men ändå inte.. vilket problem! nåjaa, vi hörs igen imorgon, eller på söndag.. ha en rolig helg alla läsare ♥ godnatt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du tillsammans med Robert nå mer? Du har nämnt honom så lite här på bloggen på senaste tid.. Hoppas allt är bra med dig! :)

Svar: Svar: jo självklart är vi tillsammans, och kommer alltid vara det !! :)
Linda Sjölund-Åström

2012-06-15 @ 22:29:08
Postat av: Madde

vilken vacker bild:D

2012-06-17 @ 09:50:49 / URL: http://Madeleneenglund.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: