Många grattiskramar ...

.. vill jag ge till min syster som gick ut 9:an idag ♥ jag vet hur du längtat ihjäl dig efter denna dag ;) nu börjar livet, nu får du börja göra alla dina fina drömmar som du berättat om till verklighet (tro mig, det är väldig fina drömmar!!) nu är det dags att vara ung och dum, göra massor med misstag osv.. och allt annat som man brukar säga.. !! och jag kan lova dig, det kommande året du har framför dig nu kommer bli super! syrran ska nämligen, precis som jag, gå ett år på efö i Vasa, fast på musiklinjen :) och jag e så glad att hon ser framemot det!

Det var en fin vårfest/avslutning vi var på idag. vi fick lyssna på fin sång av elevkören, det var betygsutdelning för niorna, vi sjöng idas sommarvisa och den blomstertid nu kommer, Benjamin uppträdde med en egen låt han gjort själv speciellt för idag (den var fin) och så fotades det en hel del förståss :) jaa-a syrran, hoppas du får en kul kväll med dina vänner ute i ösregnet ;) ♥ ♥

och så ska det självklart vara lite egobilder på lilla jag också ;) och nästsista bilden.. de e inte jag som e kort, syrran har klackar på sig.. hehe

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: