Torsdag

Jag har fått gjort en hel del idag, fast jag steg upp först lite före 1 idag.. 13 timmars skönhetssömn är aldrig fel! på lördag ska jag jobba på ett ställe här i byn och dit var jag och hälsa på idag, diskuterade lite osv. efter det tvätta jag min bil, jag har njutit av vädret (tur det, för nu är det mulet) jag har konstaterat att jag kommer bli beroende av tumblr och varför vet jag inte.. och efter kvällsmaten plocka jag in ved.

Nu ska jag sätta mig bekvämt, fundera över alltmöjligt vad som hänt efter att vi slutat skolan och skriva brev som ska hela vägen till usa! det ni.. det är flera år sen jag skrev brev sist.. så vi får se hur det går.. jag känner på mig att det kommer bli ett lååångt brev! ♥ vi hörs..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: