Levi, första dagen ♥



Igårkväll satt jag och klippte ihop några små filmsnuttar som jag filmade första dagen då vi for till levi, lite i stugan och vid icium. iallfall så tänkte jag berätta lite kort om första dagen nu fast det både finns film och bilder här i inlägget, men det finns säkert någon som vill läsa?

Måndagen: Jag Robb Maja Thomas Minna Tobias Sofia o Titto startade norrut från bennäs kl. fyra på morgonen. pausade några gånger, böt chaufförer, vi kom fram till Levi och vår fina stuga runt kl. ett. packade upp våra kläder och bäddade sängar, vilade lite, handlade mat, hade tortillakväll, fot till icium och se på is och snöskulpturer.. och sen hade vi en helt galen kväll i stugan. hehe ♥

Kommentarer
Postat av: Jakke Röntynen

Hejsan,



Vilka härliga bilder på din blogg samt väldigt fina färger. :)



Mvh Jakke

2012-03-12 @ 08:51:42 / URL: http://www.jakkerphoto.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: