Morsdag ♥

Idag är det morsdag och jag vill börja med att säga grattis till alla mammor där ute! och speciellt till MIN mamma.. jag älskar dig

Vi steg upp tidigt imorse. och runt kl 12:15 befann jag och robb oss hos min mommo. sen kom även resten av familjen dit. sen åkte robb vidare till sin mommo och vi andra for till juthbacka på morsdagslunch/stående bord :) det var supergott och jag blev proppmätt! efter lunchen for jag hem efter Piff och Puff och i skrivandets stund sitter jag på robbs rally-stol här i Vasa. Minna, Thomas och Maja har varit här och kollat ishockey med mig ikväll och snart kommer Minna hit igen och sover över :) nu tänkte jag sitta och redigera lite bilder från helgen.. men vi hörs sen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: