Besök av pappa :)

Hej! det är en fin dag idag här i Vasa. det är soligt och varmt, vilket jag verkligen hoppas ska hålla i sig heela veckan. nu ikväll har pappa varit här en stund då han ändå hade varit på ärende häromkring.. så gjorde jag mat till oss och så fick han ta hem lite kartonglådor och robbs cykel! Piff och Puff blev alldeles galna då han kom hit, de stod vid dörren och tänkte "att de kanske får komma ut".. eller nåt sånt? och Piff hade värsta frassljuden nånsin! tur att de ska och kastreras nu på fredag kanske de blir lite "lugnare" :) ojojoj..

Resten av kvällen då.. nu tänkte jag sitta och lyssna på musik en stund. sen kommer tobias hit och titta på ishockey med mig. haha, säg mig.. vem är nu inte bättre tv-tittar-kompis än JAG (självklar sak) om man är tv-lös ;) hehe.. vi hörs igen senare eller imorgon! :) ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, sötnos:)

2012-05-09 @ 08:06:57 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: