Och jag som hade vårkänslor.. de har försvunnit till andra sidan jorden idag. här i vasa snöar det för fullt och jag känner att jag borde vara en björn just nu och gå i ide. jag börjar verkligen bli trött på vintern nu. jag vill ha vår, blommor, skinnjackan, vårskor och allt annat fint som hör till våren. om jag hade superkrafter skulle jag smälta bort varendaste liten snöfläck just nu.. SUCK!

Det har iallafall varit en bra helg med fint väder annars. igårkväll var jag och robb på kvällsbesök till nykarleby, lika trevligt som vanligt! nu är jag trött och skulle kunna gå och lägga mig, tror jag gör en kopp te åt mig och sätter mig i soffan resten av kvällen. godnatt, vi hörs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: