Bildbomb från igår. Juthbackamarknad

 
Igårkväll var det då dags att bege sig till nykarleby för den årliga juthbackamarknaden. först for jag, robb och micki till mysinge en sväng och därefter direkt till nykarleby. veteranbilar kom och for, en hel del stod snyggt parkerade på en helt egen gräsplätt nära marknaden. bland alla parkerade veteranbilar hittade jag en av mina bästa vänner, angelica, som jag träffade ifjol på fkf! vi gick tillsammans och kolla in marknaden, jag köpte tre sånadär dukar som angelica har runt sitt huvud, något annat fyndade jag inte på marknaden. vi träffade också på vincent, som var ute och gled i vagnen med mamma och pappa :) efter att vi kollar genom nästan hela marknaden hoppade vi i cadillacen och gled runt i stan. i bilen var det varmt, och mysigt! robb och micki kom också med på en liten åktur!
 
Tillbringade hela kvällen med Angelica, därför får hon vara med på så många bilder också :) vi har inte träffats på hela sommaren, så det var verkligen dags att träffas nu! före det var dags att avsluta kvällen åt jag en portion nyfriterade munkar med chokladsås på, mums! runt en halv två- tiden for vi alla hemåt. det var en riktit rolig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Du har fått så langt & fint hår :)

Svar: Tack :)
Linda Sjölund-Åström

2013-08-24 @ 16:10:36 / URL: http://fames.se/saragunmarie/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: