En dag full med kärlek :)

Hej på er :) idag har det varit en dag full med kärlek och roligheter! bröllopsfotografering i jakobstad och vigsel i pedersöre kyrka. det var en liten och fin vigsel :) Therese och Fredrik sa ja till varandra, och när de, nygifta, satte sig i bilen påväg till festen tog jag mitt och for hemåt igen! på måndagen börjar jag med efterbehandlingen av bilderna! spännande :)

Nu befinner jag mig vid villan tillsammans med familjen :) det är spegellungt och absolut bästa platsen att slappna av på efter en såhär spännande dag! vi ska bada i tunnan, mysa och äta gott :) ha en superskön lördagskväll alla fina :) vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Tack! :) Jå ja vejt att di blejv suddo o mörk osv, men ja hadd int nan bra kamera, o så hinda ja int fota så myki helder eftersom ja hadd hand om så myki program.. :)

2013-08-05 @ 07:29:03 / URL: http://fames.se/saragunmarie
Postat av: Saragunmarie

He ska bli spännand att få si bildren från bröllopi du fota :)

Svar: Ska böri rediger dem nu idag :) över 700 bilder, så he lär ta en stund :D hehe
Linda Sjölund-Åström

2013-08-05 @ 10:40:38 / URL: http://fames.se/saragunmarie/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: