En sväng till juthbacka.. igen!

Här ser ni dagens jag! har gått runt i hästsvans hela dagen och med duken knuten runt huvudet :)

Idag passade jag och robb på att se marknaden i dagsljus också, eftersom vi kom dit så sent på fredagskvällen hade det hunnit börja skymna och flera försäljare hade tagit natten, så vi gick idag och kikade på allt som marknaden hade att bjuda på. på marknaden finns massor av porslin och glas, prydnader av alla de sorter, gamla kläder och nya kläder, godis-lakritsremmar, gamla mopeder, en hel hög med antika kameror/gamla filmkameror (tänke faktist köpa en idag men gjorde tyvärr inte det..), massor av gamla lantbruksredskap.. ja, listan av saker som finns på marknaden kan skrivas hur lång som helst. det enda vi kom hem med var pinsamt nog en påse med lakritsremmar...


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Så fina bilder på dig! :) Nu blev jag riktigt sugen på att skaffa en sån där duk jag också. ^^

Svar: Tack så myki :) du ska absolut skaff en sån duk :)
Linda Sjölund-Åström

2013-08-25 @ 10:37:23 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: TIDSTJUVEN

Jaa, måst nog gör he! Di verkar va riktigt populär nu i höst. :)

Svar: He vejt ja tyvärr it nanting om ;) men snygga e di iallafall!
Linda Sjölund-Åström

2013-08-25 @ 20:09:10 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: TIDSTJUVEN

Ja såg bara att Kenza hadd en, å sedan he ha di ploppa åpp liti överallt. :D

Svar: Hehe, ja faktist då du säger så minns ja e :D
Linda Sjölund-Åström

2013-08-25 @ 22:24:57 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: