Fått mycket gjort redan idag..

Halå där! jag har hunnit med massor redan idag. har lagt upp annonser i nykarleby och jakobstad (mitt moped till salu) och då jag var i jakobstad passade jag på att kolla in platserna noga där vi ska fotografera imorgon, funderade på lite var jag ska placera brudparet osv.. längtar så jag spricker ♥ jag åt lunch på fredrika och gick in en sväng till blossom inne i stan också, hihih! var också inne till sunds trädgård i jakobstad, och amalia i nykarleby! då jag var klar med mina ärenden for jag och väckte jennifer och vincent, hehe :) vi var in till stan en sväng, åt en glass och sen for jag hem. passade också på att låna med mig ett av johans objektiv till imorgon :)
 
Nu är klockan snart tre, och jag sitter för tillfället i mitt rum och skriver. snart kommer robb hit också :) nu ska jag hitta på något, hörs senare :) ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; Tusen tack! :)

2013-08-02 @ 18:42:19 / URL: http://gyllenepixlar.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: